Κόσμος

NASA: ποτέ οι αστεροειδείς θα χτυπήσουν τη Γη

Έλα στην κοινότητα μας στο VIBER

Εγγραφή στην orthodoxia.online μέσω Email

Εισάγετε το email σας για εγγραφή στην υπηρεσία αποστολής ειδοποιήσεων μέσω email για νέες δημοσιεύσεις.

Μοιραστείτε το άρθρο

Οι αστρονόμοι της NASA που μελετούν το διάστημα, πιστεύουν πως ανακάλυψαν την λεγόμενη «Ημέρα της Αποκάλυψης»

Τουλάχιστον 2.000 αστεροειδείς είναι έτοιμοι να χτυπήσουν τη Γη, όμως αυτό δεν θα γίνει παρά σε τουλάχιστον 1,35 εκατομμύρια χρόνια!

Οι αστεροειδείς αυτοί είναι τεράστιοι σε μέγεθος, καθώς έχουν διάμετρο περί τα 900 μέτρα, βρίσκονται σε τροχιά για να χτυπήσουν τον πλανήτη μας και ένα τέτοιο γεγονός θα μπορούσε να σημάνει το τέλος της ανθρωπότητας, καθώς ο τελευταίος ανάλογου μεγέθους αστεροειδής που χτύπησε τη Γη ήταν πριν από 66 εκατ. χρόνια και τότε είχε αφανίσει το 75% της ζωής του πλανήτη.

Οι επιστήμονες πάντως δεν παραλείπουν να επισημάνουν πως η πιθανότητα κάτι τέτοιο να συμβεί στο άμεσο μέλλον είναι σχεδόν μηδενική.

Η πιο «κοντινή» χρονολογία σύγκρουσης είναι σε 160 χρόνια από τώρα, λένε οι μελετητές, ενώ ακόμα μια πιθανή χρονολογία σύγκρουσης με αστεροειδή είναι το έτος 2880.

Εν τω μεταξύ, αστεροειδείς διαμέτρου περίπου 8 μέτρων, που σε περίπτωση σύγκρουσης με τον πλανήτη μας θα προκαλούσαν έκρηξη ανάλογη εκείνης στην Χιροσίμα το 1945, είναι πιθανό να συμβεί τα επόμενα τέσσερα χρόνια.

Παρόλα αυτά όμως δεν αναμένεται να επηρεάσει την ανθρωπότητα, καθώς, επειδή το 70% του πλανήτη μας καλύπτεται από νερό, πιθανότατα θα πέσει στον ωκεανό ή θα έχει την μοίρα που έχουν κατά πλειοψηφία τα ουράνια αυτά σώματα, που εκρήγνυνται στα ανώτερα στρώματα της ατμόσφαιρας.

Κάνε το σχόλιο σου